Müşteri Koruma Sistemi

Müşteri Koruma Sistemi, alıcıyı ve satıcıyı koruyan bir havuz sistemidir.

  • Satıcı; kimlik, vergi levhası, ticaret sicil kaydı, sabıka kaybı belgeleri ile pazar yerine kayıt başvurusu yapar.
  • Satıcı bilgi ve belgeleri incelenir ve onaylanır.
  • Satıcı; Kontrol paneli üzerinden ürünlerini yayınlar.
  • Alıcı; gördüğü ürünü beğenir ve site üzerinden sipariş oluşturur.
  • Ödeme, güvenli havuz hesabında blokeye alınır.
  • Satıcı, platform üzerinden siparişi görür ve kargo ile gönderir. Kargo takip numarasını sisteme işler.
  • Ürün alıcıya ulaşır, alıcı ürünü kontrol eder, bir problem yoksa sistemden onay verir.
  • Platform komisyonu satıcıdan kesilir ve ödeme satıcıya yapılır.

Problem halinde;

  • Müşteri 14 gün içinde platforma ulaşır veya site üzerinden iade talep eder.
  • Platform bir kargo iade kodu paylaşır ve alıcı ürünü kargoya ücretsiz teslim eder. 
  • Ürün kargo tarafından teslim edilir ve para iadesi gerçekleştirilir.

Rozetler Ne Anlama Gelir?

Doğrulanmış Satıcı     Doğrulanmış Satıcı Rozeti: Bu rozete sahip satıcılar, 100’den fazla kargo göndermiş ve ekibimiz tarafından ofisi/deposu kontrol edilmiştir.

 

Trend Ürün     Trend Ürün Rozeti: Bu rozete sahip ürünler, 1 hafta içinde çokça kez incelenmiş, birçok kullanıcı tarafından satın alınmıştır. 

 

Öne Çıkan Satıcı     Öne Çıkan Satıcı Rozeti: Bu rozete sahip satıcılar, gerekli puan görevlerini tamamlamış ve 1 ay süre ile platformumuzda öne çıkarılmıştır.

 

Yüksek Puanlı Mağaza   Yüksek Puanlı Mağaza Rozeti: Bu rozete sahip mağazaların puan ortalaması 4,5’in üzerindedir.

Akış Nasıl Çalışır?